Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Koeleman (KPN) juryvoorzitter van de Dutch PR Awards

De jury bestaat verder uit Paul Stamsnijder, Marjolein Meynen, Ivar Nijhuis, Marco Aarnink, Willem Overbosch, Rocco Mooij en David Gribnau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De strijd om de prijs voor de beste pr-cases van het afgelopen jaar wordt dit jaar op 2 juli gevoerd in Felix Meritis in Amsterdam. Inmiddels is ook bekend door wie de jury van deze Dutch PR Awards wordt gevormd. Naast voorzitter Hans Koeleman (Directeur Corporate Communications KPN) zijn dat Paul Stamsnijder (Reputatiegroep), Marjolein Meynen (Rijksmuseum), Ivar Nijhuis, (communicatieman van het Jaar 2014), Marco Aarnink (ceo Drukwerkdeal), Willem Overbosch (ceo Dutch Netwerk Group), Rocco Mooij (hoofdredacteur Communicatie) en David Gribnau (oud-voorzitter VPRA).

related partner content for mobile comes here

Afhankelijk van de beschikbaarheid schuiven op 2 juli in Felix Meritis ook een vertegenwoordiger van Belgisch Genootschap van Public Relations en Public Affairs Adviseurs en Johan van der Zanden (directeur communicatie ING) aan.

Wim Broekman, voorzitter van de VPRA: ‘De jury is breed samengesteld om de vele facetten van het vakgebied pr goed uit de verf te laten komen en te beoordelen. Inzendingen met stunts, media- en publiciteitsacties zijn meer dan welkom, maar met nadruk wordt ook gekeken naar inzendingen met een stelselmatig en planmatige pr-aanpak, waarbij begripsvorming, dialoog en omgeving centraal staan. De jury bepaalt, op basis van aangegeven voorkeur, de indeling van de categorieën. Naar verwachting worden er circa vijf categorieën bepaald.’

Bureaus en opdrachtgevers kunnen inschrijven op . Kosten bedragen 550 euro per case. VPRA-leden en abonnees van Communicatie betalen 350 euro. De speciale MVO Award kost 200 euro per case.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in