Overslaan en naar de inhoud gaan

Forse oplagestijgingen Linda. en Max Magazine

Andere plussers in het vierde kwartaal van 2014 zijn onder meer Flow, Helden, Party, Quote, Viva en Vriendin.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de cijfers van Hoi, Instituut voor Media Auditing, over het vierde kwartaal 2014 die eerder deze week bekend zijn gemaakt. Het gaat om de totaal betaalde oplage (Print Totaal I + II) van de tijdschriften. De vergelijking is tussen Q4 van 2013 en Q4 van 2014.

Autobladen
Bij de drie grootste bladen in deze categorie stijgt Top Gear (VDS) licht in oplage.

Autovisie (Telegraaf) 44.140 – 43.280
Autoweek (Sanoma) 67.129 - 61.754     
Top Gear Magazine (VDS Magazines) 47.864 - 47.889

Culinair
Bij de culinaire titels gaan Delicious en Elle Eten omlaag.

Delicious (New Skool Media) 50.207 - 43.915
Elle Eten (Hearst) 47.883 – 33.514

Gezinsbladen/roddelbladen
Party profiteert volop van opname in de leesportefeuille. De andere roddeltitels dalen door.

Party (Party P.) 39.178 – 68.681
Privé (Telegraaf) 141.473 – 124.951
Story (Sanoma)  84.697 – 73.082
Weekend (Audax)  111.360 – 106.230
PLUS Magazine (Senior P.) 244.797 – 243.735
ZIN (New Skool) 70.348 -  61.071
Kampioen (ANWB) 3.619.351 – 3.596.275

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in