Overslaan en naar de inhoud gaan

WNF wint DDMA Data Quality Award

Het Wereld Natuur Fonds heeft vorige week de DDMA Data Quality Award 2010 gewonnen. T-Mobile won de DQ Publieksprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury was onder de indruk van de wijze waarop WNF datakwaliteit onderdeel maakt van haar missie tot duurzaamheid en zo de hele organisatie weet te motiveren voor het project. Juryvoorzitter Kees Groenewoud: 'Het WNF maakt datakwaliteit tot onlosmakelijk onderdeel van haar bedrijfsvoering, door te stellen dat slechte datakwaliteit niet duurzaam is. Het leidt tot verschraling van klantcontact en is slecht voor het milieu. Vanuit deze visie kijkt WNF kritisch naar zijn marketingmix. Zo wist WNF met de zoektocht naar apenstaartjes (emailadressen) van verstokte acceptgiro gebruikers een mooie besparing te realiseren.'

related partner content for mobile comes here

De casepresentatie van T-Mobile viel in de smaak bij de bezoekers: de organisatie won de DQ Publieksprijs. Genomineerden Essent België en Pon’s Automobielhandel werden door de juryleden eveneens geprezen om de hoge kwaliteit van hun inzendingen. Zij namen geen Award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport met een uitgebreide swot-analyse van hun dataquality-case.

De awards werden uitgereikt op ’s Dag van de Datakwaliteit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in