
Dat meldt de Stichting KijkOnderzoek;
Naar Nederland Kiest (NOS) keken bijna 2,1 miljoen mensen, RTL trok met Wat kiest Nederland beduidend minder publiek: 433.000 tv-kijkers.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBEr keken 1.856.000 mensen naar het Acht Uur Journaal (NOS). Een half uur eerder was RTL Nieuws goed voor 1.262.000 kijkers.
Zowel RTL als de NOS zond de hele nacht rechtstreeks een verkiezingsprogramma uit. Donderdagochtend waren presentatoren als Ferry Mingelen en Rob Trip (beiden NOS) en Frits Wester (RTL) nog steeds bezig met het duiden en becommentariëren van de uitslag.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee