Overslaan en naar de inhoud gaan

Hans Oosterhuis directeur Nima

Nima heeft op 3 september jurist en bedrijfskundige Hans Oosterhuis aangesteld als algemeen directeur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt de huidige interim directie op, die gevormd werd door Mario Zanoni en Marjon Bloemkolk. Oosterhuis studeerde rechten en bedrijfskunde in Groningen en vervulde de laatste tien jaar verschillende directiefuncties binnen de Nederlandse topadvocatuur. Nima vermeldt expliciet de marketing portefeuille die hij in die hoedanigheid onder zijn hoede had. Nima: ‘Hans zal een leidende rol spelen in het vernieuwingsproces binnen de Nima organisatie.’

related partner content for mobile comes here

Bloemkolk verlaat het Nima. Zanoni blijft in deeltijd aan als controller.

In maart van dit jaar trad het voltallige bestuur onder voorzitterschap van Muriel Arts van Nima af. Reg van Steen van TNS Nipo werd toen aangewezen als tijdelijke voorzitter. Nima moest opnieuw het kompas bepalen omdat het last heeft van tegenvallende inkomsten door teruglopende examens en minder bijeenkomsten. Het hele verhaal over die 'paleisrevolutie' is te lezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in