Overslaan en naar de inhoud gaan

SoGood aan de slag voor Boomsma Distilleerderij

Merk- en designbureau SoGood uit Haarlem gaat aan de slag voor Boomsma, dat sinds 1883 verschillende gedestilleerde dranken produceert en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Over de aard van de opdracht blijft Edwin Visser, directeur van SoGood zich nog op de vlakte: ‘Natuurlijk kan ik nog niets zeggen wat wij precies gaan doen, maar het is een uitdagend en vernieuwend project. Het is voor ons fantastisch om weer eens voor Nederlands gedistilleerd te mogen werken. Het is een interessante categorie met volop mogelijkheden.’

related partner content for mobile comes here

Saskia Boomsma, directeur van Boomsma en vijfde generatie eigenaar: ‘In de loop der tijd is ons assortiment langzaamaan uitgebreid en het is nu tijd om dat een kritisch onder de loep te nemen. Na één gesprek hadden wij bij SoGood het goede gevoel dat zij daar de juiste partij voor zijn.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in