Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD opnieuw meest gelauwerde mediabureau

Volgens het Gunn Report for Media verslaat OMD Starcom Mediavest en zusterbureau PHD.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is de negende keer op rij dat OMD Worldwide (onderdeel van Omnicom Media Group) bovenaan de Gunn-lijst staat.  De lijst wordt samengesteld aan de hand van prijzen die wereldwijd in meer dan 50 jaarlijkse prijzenfestivals gewonnen worden. Zo komt de Gunn Report tot een puntenlijst.

Met 521 punten staat OMD op één, Starcom (Publicis) komt tot 467 punten en PHD (ook Omnicom Media Group) is derde met 357 punten. Mindshare en UM zijn vier en vijf.

OMD Nederland draagt bij aan de overwinning met in 2014 bijvoorbeeld drie Esprix’ (waaronder goud), een San Accent en een zilveren Effie.

De adverteerders die in 2014 het meest in de prijzen vielen waren Coca-Cola, McDonald’s, Samsung, Heineken, Nivea en Ikea.

related partner content for mobile comes here

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in