Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS Broadcasting neemt belang in Social1nfluencers

Volgens SBS betekent de samenwerking een belangrijke stap in de uitbreiding van zijn multimediale bereik.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

SBS Broadcasting en Sanoma gaan een intensieve samenwerking aan met het multi channel network (MCN) . Dat maakte Sanoma-ceo Peter de Mönnink vandaag tijdens het MWG-congres bekend. SBS Broadcasting heeft een belang genomen in het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

David Vink, Chief Digital Officer SBS Broadcasting, en Daan Sip, managing director en founder van Social1nfluencers, zullen verantwoordelijk zijn voor de samenwerking, strategie en richting die Social1nfluencers samen met SBS en Sanoma ingaat.

 


CEO Peter de Mönnink zegt over de nieuwe samenwerking: &;MCN’s hebben de toekomst. Met de fanbase en het bereik van de van Social1nfluencers spreken we in een keer een grote doelgroep aan die steeds vaker videocontent online bekijkt. Deze stap past bij de strategie en visie die SBS Broadcasting en Sanoma hebben om hun multimediale bereik uit te breiden.&;

Naast de intensieve samenwerking verandert er volgens SBS in de praktijk weinig in de dagelijkse werkzaamheden. Het bedrijf blijft opereren vanuit het huidige kantoor met Sip en Verhoeven aan het roer. David Vink, Chief Digital Officer SBS Broadcasting, zal de liaison zijn tussen de twee bedrijven.

Over Social1nfluencers
Social1nfluencers (Certified Partner YouTube) is een jong bedrijf dat in Nederland voorop loopt in online videocontent. Dankzij het eigen netwerk van populaire videomakers op Youtube, de kennis over het medium en de faciliteiten, voorzien zij in een steeds groter wordende behoefte van zowel creators als merken. Social1nfluencers helpt deze creators door hen te laten groeien in populariteit en te koppelen aan relevante merken. Daarnaast ontwikkelen ze online video strategieën en branded videocontent voor merken die binnen YouTube op een aansprekende en effectieve manier hun doelgroep willen bereiken. Bekende namen die verbonden zijn aan Social1nfluencers zijn onder anderen StukTV, Beautygloss, Fijnevrienden, Foodgloss, Disfordazzle, Misslipgloss, Teskuh en vele anderen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in