Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegon kiest voor TBWA\Neboko

Delta Lloyd vertrekt en zoekt een nieuw bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind vorig jaar ging Aegon naar een nieuw bureau na het faillissement van They, dat zeven jaar eerder de campagne &;Eerlijk over&; voor de verzekeraar bedacht.

related partner content for mobile comes here

Na een korte oriëntatie heeft Aegon voor TBWA\Neboko gekozen, meldt Otto van der Harst, sinds Directeur Communicatie van Aegon Nederland.

Aangezien TBWA\Neboko ook nog deels actief was voor Delta Lloyd, besloot Delta Lloyd de activiteiten met het bureau versneld te beëindigen en zich te gaan oriënteren op een nieuw bureau.

Van der Harst en Simon Neefjes, ceo van TBWA\Nederland, willen op dit moment geen nadere toelichting geven op de nieuwe samenwerking.

Delta Lloyd was vier jaar klant bij TBWA\Neboko.

schakelde Delta Lloyd Groep na een oriëntatie Van Santen Netwerk in voor het ontwikkelen van een campagne rondom beleggingsverzekeringen.

In gingen TBWA\Neboko en Delta Lloyd ook al eens uit elkaar, toen na een samenwerking van zeven jaar, om de relatie in 2011 te hervatten.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in