Overslaan en naar de inhoud gaan

Rhinofly verandert naam in Kaliber

Aanleiding voor de naamswijziging is de koerswijziging en herpositionering van het bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Gedreven door nieuwsgierigheid naar technologie en innovatie is het bureau getransformeerd van volgzaam naar beeldbepalend interactief bureau&;, zegt oprichter Ronald van Schaik. Naast de nieuwe naam en positionering is ook een nieuwe identiteit en website ontwikkeld.

Van Schaik: &;We hebben kritisch gekeken naar wat ons echt drijft en ontdekten dat het onze behoefte is om de wereld te begrijpen, we noemen het Ontdekkingsdrift. Niet alleen de behoefte om kennis te hebben van ontwikkelingen, maar ook te begrijpen hoe dat toe te passen. Ons nieuwe beeldmerk, Tommy, representeert die Ontdekkingsdrift. Hij staat op zijn tenen en reikt naar iets waar hij nét niet bij kan - want het onbekende heeft een magische aantrekkingskracht.&;

In het eigen lab &;Inventors’ experimenteert het bureau met concepten en technologieën en ontdekt het nieuwe perspectieven op het vakgebied. Kaliber ontwikkelde onder andere het interactieve skatepark , een  en , een installatie om kunst via hersengolven te beleven - een project dat Goud won bij de Eurobest.

Voor zijn nieuwe website ontwikkelde Kaliber een fysieke installatie, die online tot leven komt. De thema’s ontdekkingsdrift, perspectief en de crossover tussen fysieke en digitale interactie worden ermee onderstreept.

Kaliber werkt onder andere voor opdrachtgevers als Plus, Velux, Wageningen University, Securitas, VWE, Centraal Museum en de Rijksoverheid.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in