Overslaan en naar de inhoud gaan

Opleving PR-branche in aantocht

Martin Sorrel, directeur van een van de grootste communicatieketens ter wereld – WPP – voorspelt dat de PR-branche in 2004 een flinke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij zei dit in Londen tijdens een besloten bijeenkomst voor overzeese journalisten van Foreign Press Association. De PR-branche heeft zwaar te lijden gehad onder de wereldwijde economische recessie, maar zal weer flink opknappen als de markt zich herstelt. Maar volgens Sorrel zal het nog tot 2004 duren voordat het zover is.

related partner content for mobile comes here

Sorrel: ‘We hebben de terugslag niet aan zien komen, we dachten dat de branche beter bestand zou zijn tegen een recessie dan tien jaar geleden. We dachten dat we beter beschermd waren omdat we ons gespecialiseerd hadden, ons richtten op zorg, technologie, enzovoort. Maar het tegendeel bleek het geval. Dit jaar en volgend jaar zal er voorzichtig weer in PR geïnvesteerd worden, en in 2004 volgt een opleving.’

Bron: PR Week UK

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in