Overslaan en naar de inhoud gaan

Nuon geeft campagne vervolg met mierzoete kerstcommercial

FCB Amsterdam tekent voor de realisatie van de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eind oktober lanceerde de energieleverancier de campagne ;Elkaar Energie Geven&;.

related partner content for mobile comes here

Met de kerstcommercial geeft Nuon zijn campagne vervolg door te vragen &;waarvoor jij de lichten uit doet en de kerstgedachten aanzet?&;. In de film willen kinderen mensen energie geven door hun kerstgedachten te delen. Naast de online video, worden enkele bloggers en vloggers ingezet om dezelfde boodschap te verspreiden.

Op de kunnen mensen hun eigen kerstgedachte delen met een geanimeerde e-kaart via sociale media of mail.

De campagne is sinds vorige week online te zien en wordt op 24 december afgesloten met een paginagrote advertentie in een landelijke dagblad, waarin de kerstgedachten die Nederland deelde centraal staan.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Klant: Nuon
Verantwoordelijk klant: Friso Westenberg, Helma Verstoep, Ella Hollander-Jalil, Pieter Dwarshuis
Bureau: FCB Amsterdam, 105
Account: Evelien Klipp, Menno Buis, Mayke Donkers
Strategie: Eddy Salfischberger
Creatie: Frans Brand, Sanne Braam, Arno Sellenraad en Serge van Marion
Regisseur: Frans Brand
Productie: Made.for.digital
Producer: Sandra Derogee
Animatie: KingComa
Doelstelling: Merkvoorkeur verder verhogen door het laden van de merkgedachte Elkaar Energie geven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in