Overslaan en naar de inhoud gaan

Vice en Diageo maken spraakmakende verhalen over 'fine drinking' voor de moderne Yup

VICE en World Class, het luxe segment binnen drankenconcern Diageo, zijn een samenwerking gestart.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Diageo en VICE gaan een wereldwijd contentpartnership aan. De samenwerking richt zich op het delen van &;spraakmakende verhalen over fine drinking voor een ambitieuze stedelijke doelgroep&;. De samenwerkende partijen: &;Het is een samenwerking over het waar, wat en hoe je drinkt.&;

related partner content for mobile comes here

Startpunt van het project, zo meldt VICE, is een video op de foodsite waarin wereldberoemde chef Ken Addington van restaurant Five Leaves in Brooklyn laat zien hoe de perfecte brunch niet compleet is zonder een Ketel One Bloody Mary.

Daarnaast werd de video &;5 Steps to a Bloody Mary Brunch&; (zie hieronder) geproduceerd. In de woorden van VICE &;een entertainmentvariant op de klassieke how to-video’s&;, die de kijkers de wereld intrekt van World Class.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In de komende zes maanden zal VICE nog meer content ontwikkelen die past bij de World Class-doelgroep van Diageo, en dit gebeurt behalve in Nederland ook in de UK, US, Brazilië, Australië, Duitsland, Spanje en Mexico, en op WorldClass-VICE.com.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in