Overslaan en naar de inhoud gaan

D-reizen neemt vakantieganger op de hak met vrolijke commercial

Roorda Reclamebureau tekent voor de realisatie van de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder deze week lanceerde

related partner content for mobile comes here

Met 50 jaar ervaring zegt D-reizen inmiddels te weten wat de Nederlandse vakantieganger wil. Toch vinden deze reizigers ondanks een goed verzorgde vakantie, altijd iets om op te zeuren. Zogenoemde &;First World Problems&;.

Die &;problemen&; staan centraal in de nieuwe wintercommercial van de reisorganisatie. Variërend van te heet zand tot een net niet te bereiken cocktail.

De campagne is vanaf vandaag te zien op televisie, online, POS-materiaal en te horen op de radio.

Credits
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Marco Sluijter, Pieter Schouten en Joeri Jansen
Account: Judit de Graaff en Marleen Delisse
Verantwoordelijk bij klant: Karlyn Blom en Danja Lekkerkerk
Regie: Wim van der Aar (Hazazah)
Postproductie: The Compound
Sound design: SoundCircus
Producer bureau: Marcel Ossendrijver

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in