D-reizen neemt vakantieganger op de hak met vrolijke commercial


Eerder deze week lanceerde Roorda nog de nieuwe Bob-campagne.
Met 50 jaar ervaring zegt D-reizen inmiddels te weten wat de Nederlandse vakantieganger wil. Toch vinden deze reizigers ondanks een goed verzorgde vakantie, altijd iets om op te zeuren. Zogenoemde 'First World Problems'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDie 'problemen' staan centraal in de nieuwe wintercommercial van de reisorganisatie. Variërend van te heet zand tot een net niet te bereiken cocktail.
De campagne is vanaf vandaag te zien op televisie, online, POS-materiaal en te horen op de radio.
D-reizen TVC - Druk maken om niets
Credits
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Marco Sluijter, Pieter Schouten en Joeri Jansen
Account: Judit de Graaff en Marleen Delisse
Verantwoordelijk bij klant: Karlyn Blom en Danja Lekkerkerk
Regie: Wim van der Aar (Hazazah)
Postproductie: The Compound
Sound design: SoundCircus
Producer bureau: Marcel Ossendrijver
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid