Overslaan en naar de inhoud gaan

Judith Nissen marcom-manager Clipit

Ze is eindverantwoordelijk voor de verdere uitbouw van het merk Clipit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nissen was voorheen werkzaam bij Dentsu Aegis Network en iProspect en begint per direct bij Clipit Media Monitoring. Ze wordt ook lid van het managementteam. 

Judith Nissen: &;Clipit is al 14 jaar specialist in media monitoring waarbij tegelijkertijd een ondernemende en innovatieve startup cultuur de boventoon voert. Het aanbod, een compleet overzicht van media presence met bijbehorende ROI bepaling voor merken, is sterk. We zijn klaar om met Clipit de markt verder te gaan veroveren. Aan mij en mijn team de taak om daar de juiste voorwaarden voor te creëren.&;

Rinske Willemsen, directeur van Clipit: &;Binnen het snel veranderende media (monitoring) landschap is het essentieel om onszelf continue te blijven vernieuwen. Aan de hand van onze kernwaarden eenvoud, persoonlijk en kwaliteit willen we Clipit nog nadrukkelijker profileren als dé specialist voor full-service media monitoring en analyse. Judith past, met haar ervaring binnen (online) media, branding en marketing communicatie, perfect binnen dat plaatje. Wij zien de samenwerking met veel vertrouwen tegemoet!&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in