Overslaan en naar de inhoud gaan

FonQ neemt CMO aan

Webwarenhuis wil merkbouw beter borgen binnen organisatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jeremiah Albinus (32) wordt de nieuwe CMO bij fonQ. Hij werkt al 8 jaar bij het webwarenhuis, waarvan zes jaar als online marketingmanager.

related partner content for mobile comes here

Marketing lag hiervoor bij CEO Patrick Kerssemakers. Hij licht de aanstelling toe: "fonQ mag zich rekenen tot de top zes pure players in retail Nederland. Om als retailmerk futureproof te zijn, moet het bouwen van een merk beter geborgd worden binnen het directieteam. Wegens zijn ervaring in het digitale landschap, zijn analytische benadering van marketing en zijn trackrecord binnen fonQ zijn wij ervan overtuigd dat Jeremiah ons hierin kan versterken.’

De grootste uitdagingen voor fonQ volgens Albinus: ‘Omnichannel rukt op, gevestigde retailers grijpen diep in hun marketingportemonnee en het woord &;beleving&; raakt een uitgehold begrip in de industrie. Ik heb er het volste vertrouwen in dat wij hierin onderscheidend blijven, omdat ik sterk geloof in ons merk. Wat veel klanten en partners van fonQ al weten: er zit een bepaalde magie in onze formule en organisatie. Het is mijn plan om dit meer centraal te stellen in onze processen en het de aandacht te geven die het verdient.’

Naast de marketingdirecteur bestaat de directie van fonQ uit: Joost Wels (CCO), Jan-Noud Hutten (COO) en Patrick Kerssemakers (CEO). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in