Overslaan en naar de inhoud gaan

Leurink head of digital UM

UM heeft Claudia Leurink per 1 april aangesteld als head of digital.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In haar nieuwe functie is ze eindverantwoordelijk voor alle digitale communicatie- en strategieadviezen van de afdeling digital en het vertalen van deze strategieën naar digitale plannen en de uitvoering daarvan. UM digital werkt onder andere voor Dr. Oetker, Coca-Cola, Nuon, ABN Amro, BMW/MINI en Schiphol. Claudia neemt plaats in het managementteam van UM.

Leurink werkte hiervoor zeven jaar interim in diverse online marketingrollen. 

Rik Ruts, managing director UM: &;In het huidige, complexe digitale medialandschap vragen klanten UM steeds vaker om te adviseren bij het bepalen van de overal digitale strategie vanuit de centrale communicatiestrategie. Claudia heeft jarenlang bij adverteerders gewerkt. Met haar kennis en ervaring kunnen wij klanten meer overzicht en regie bieden en ze helpen om de juiste digitale investeringen te doen. En met haar komst gaan we onze propositie met betrekking tot performancemarketing voor onze klanten verder ontwikkelen.&;

Leurink: &;Ik wil mijn opgedane ervaring en kennis graag inzetten om UM en haar klanten verder te helpen bij de juiste inzet van online media.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in