Overslaan en naar de inhoud gaan

Grensverleggende presentaties in 2-daags programma door STRP en VPRO Medialab

Adformatie verloot 2 vrijkaarten voor 'Conference for the Curious'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoe vertel je een verhaal met geur? Hoe spreek je met een traditioneel merk ook millennials aan? Waar vind je big stories in big data? Hoe zet je devices in bij location based storytelling?

related partner content for mobile comes here

Op deze vragen en meer gaan ruim driehonderd nieuwsgierige bezoekers samen met zo'n twintig mediamakers een antwoord vinden tijdens , in het Klokgebouw in Eindhoven. Deze dag maakt onderdeel uit van de tweedaagse Conference for the Curious op STRP Biënnale, waarvan het programma op donderdag 29 maart door STRP is samengesteld.

De dag erna, op vrijdag 30 maart, neemt VPRO Medialab het stokje over met een verkenning de toekomst van media en storytelling. Dit gebeurt in een conferentieprogramma vol e-culture pioniers en radicale media vernieuwers als Lance Weiler, Floris Kaayk, Steye Hallema, en Aina Abiodun.

Tickets en vrijkaarten

Erbij zijn? Dat kan. We hebben twee gratis kaarten beschikbaar voor Adformatie lezers. Stuur voor uiterlijk dinsdag (morgen) 14 uur een  en beantwoord daarin de volgende vraag: Wat is de titel van het laatste boek van keynote spreker Kevin Kelly? We laten nog dezelfde dag weten als je winnaar bent.

Gewoon tickets kopen kan natuurlijk ook. Voor beide dagen betaal je honderd euro, inclusief Kevin Kelly. Eén dag kost 50 euro (studenten 25 euro). 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in