Overslaan en naar de inhoud gaan

Thecla Schaeffer (G-Star): ‘Kickboksen is mentaal uitdagend, je moet meteen in het hier en nu zijn'

Schaeffer, chief marketing officer bij G-Star, eindigde als tweede in de strijd om de titel van Marketeer of the Year 2017. 'Vrouwen mogen…
Miniatuurvoorbeeld
© Duco de Vries
Miniatuurvoorbeeld
© Duco de Vries

Wie het imposante kantoor van G-Star aan de Amsterdamse ring bezoekt, voelt zich klein. Met de parkeerfaciliteiten voor een klein voetbalstadion en de hoge glazen doorkijk-architectuur weet je je in een internationale omgeving. Ook omdat je in de arty ontvangstruimte na twee minuten al drie talen hebt gehoord. Dat is dan ook het bord waarop directeur marketing Thecla Schaeffer schaakt (vorige week kon ze niet afspreken, want in LA). We kennen haar vooral van die stoerste daad ooit: wereldster Pharrell binnenhalen voor haar G-Star RAW met een pitch in de meest luxe hotelsuite van Miami. Wat beweegt haar? Waar gelooft zij in? En wat zijn haar dromen? Dit is het verhaal van Marketeer of the Year 2017, runner-up Thecla Schaeffer.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in