Jeroen Hubert (Ikea): ‘In de top moet je je eigen grenzen bewaken’
[INTERVIEW] Jeroen Hubert, global marketing communication manager bij Ikea, werd derde in de strijd om de titel van Marketeer of the Year…
Veni vidi vici, dat gevoel kan je bekruipen als je zo even snel je vinger langs de mijlpalen in de cv van Jeroen Hubert laat gaan. De HBO’er die zich ontpopte tot groot marketingtalent. Gestart bij Remia, toen Friesche Vlag, door naar super-FMCG’er Pepsico, daarna e-commerce bij Wehkamp om vervolgens marketingdirecteur bij Ikea te worden. (Ondertussen ook even Nima A, B en C natuurlijk.) Hubert maakte bij het Zweedse blauw-geel zoveel indruk, dat hij al na 2,5 jaar hogerop ging naar de wereldfunctie van global marketing communication manager. Hubert leeft, droomt en ademt marketing. Wat beweegt Hubert? Waar gelooft hij in? En wat zijn zijn dromen? Dit is het verhaal van Jeroen Hubert.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid