Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Hubert (Ikea): ‘In de top moet je je eigen grenzen bewaken’

[INTERVIEW] Jeroen Hubert, global marketing communication manager bij Ikea, werd derde in de strijd om de titel van Marketeer of the Year…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Veni vidi vici, dat gevoel kan je bekruipen als je zo even snel je vinger langs de mijlpalen in de cv van Jeroen Hubert laat gaan. De HBO’er die zich ontpopte tot groot marketingtalent. Gestart bij Remia, toen Friesche Vlag, door naar super-FMCG’er Pepsico, daarna e-commerce bij Wehkamp om vervolgens marketingdirecteur bij Ikea te worden. (Ondertussen ook even Nima A, B en C natuurlijk.) Hubert maakte bij het Zweedse blauw-geel zoveel indruk, dat hij al na 2,5 jaar hogerop ging naar de wereldfunctie van global marketing communication manager. Hubert leeft, droomt en ademt marketing. Wat beweegt Hubert? Waar gelooft hij in? En wat zijn zijn dromen? Dit is het verhaal van Jeroen Hubert.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in