Gastblog: De tv-commercial die verder ging dan het reclameblok
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?


Losse tongen
Het meisje uit de commercial had een mooi onschuldig plan bedacht om kerst weer eens samen te vieren met haar gescheiden ouders. Want goed eten is tenslotte ook samen eten. Maar hoe onschuldig het plan van het meisje ook was, het heeft de tongen flink losgemaakt. Vanaf het eerste moment was de kerstcommercial het gesprek van de dag: nieuws, talkshows, kranten, columns, blogs, overal ging het over gescheiden ouders tijdens de feestdagen. De discussie werd op het scherpst van de snede gevoerd. Mensen vonden de commercial geweldig of vreselijk. Maar één ding hadden ze gemeen: de kerstcommercial raakte een gevoelige snaar.
Villa Pinedo
Dat het een gevoelig onderwerp was wisten we. Samen met Villa Pinedo, een stichting voor kinderen van gescheiden ouders, hebben we naar het script gekeken door de ogen van kinderen van gescheiden ouders. Met de conclusies is de commercial tot stand gekomen.
Goed stemmen is samen stemmen
Inmiddels is de kerstcommercial van PLUS in de race voor de Ster Gouden Loeki 2017. Een prachtige kroon, niet alleen voor PLUS, maar ook voor het onderwerp dat we hebben aangesneden. Dus stem samen met ons op de tv-commercial die verder ging dan het reclameblok. Alvast bedankt!
J. Walter Thompson Amsterdam
Stemmen
De 10 reclames die nog in de race zijn voor de Ster Gouden Loeki zijn bekend; kies jouw drie favoriete commercials op https://stemmen.stergoudenloeki.nl. Stemmen kan tot maandag 22 januari 12.00 uur. Woensdagavond 24 januari wordt de winnaar van de Ster Gouden Loeki 2017 bekendgemaakt.
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid