Overslaan en naar de inhoud gaan

Gastblog: Een Gouden Loeki? “Ja, daar gaan we graag even voor zitten”

Dus jullie willen ‘een Gouden Loeki film’?
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij DDB & Tribal maken we steeds meer content voor de digitale omgeving. Dat is superleuk natuurlijk, maar een tv-spot blijft een prachtig en belangrijk middel om te maken. Want TV is ondanks alle ontwikkelingen nog steeds het medium met het grootste bereik.

Mag ik een ‘Gouden Loeki-film’?
Een ‘Een Gouden Loeki film’ voor de nieuwe Volkswagen Passat. Dat was de brief. En gek genoeg is het begrip ‘Gouden Loeki film’ dus een hele duidelijke brief. Het betekent dat er een commercial moet komen die iedereen aanspreekt. Dat kan humor zijn…maar vandaag de dag ook steeds vaker een bepaalde mate van ontroering. De ingrediëntenlijst wordt er nog net niet bijgeleverd, maar elke creatief weet dat die bestaat uit o.a. BN’ers, kinderen, bejaarden of dieren. Dus dat geeft houvast.

Bij de laatste 10 zit je nog lekkerder
En na even gezeten te hebben, zaten we dus met ‘Zit’. Klant blij, wij blij en Keeper blij. Want deze Zuid-Afrikaanse hond kreeg de hoofdrol. Omdat hij tijdens de casting liet zien by far de beste ‘zit-skills’ te bezitten van alle opgetrommelde honden. En dus kwam hij niet alleen lekker in de nieuwe Passat te zitten, maar ook bij de laatste 10 van de Gouden Loeki.
 




 

Stem je niet voor jezelf, doe het dan voor Keeper
Omdat tv nog altijd een belangrijk medium is, zijn wij in dit digitale tijdperk heel blij om bij de laatste 10 van de Gouden Loeki ‘te zitten’. En nu willen we hem natuurlijk winnen ook en we hopen dat er zoveel mogelijk mensen gaan stemmen. En als je het niet voor ons doet, doe het dan voor Keeper. Want hoe te gek is het om als Zuid-Afrikaanse hond te kunnen zeggen dat je weleens een leeuw gevangen hebt?

DDB & Tribal Amsterdam

Stemmen
De 10 reclames die nog in de race zijn voor de Ster Gouden Loeki zijn bekend; kies jouw drie favoriete commercials op https://stemmen.stergoudenloeki.nl. Stemmen kan tot maandag 22 januari 12.00 uur. Woensdagavond 24 januari wordt de winnaar van de Ster Gouden Loeki 2017 bekendgemaakt.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in