Overslaan en naar de inhoud gaan

Shorttrack: een hoop spektakel op een klein ijsbaantje

Aankomend jaar staat weer bol van topsport. Ondanks dat ik enorm baal dat het Nederlands elftal ontbreekt op het WK voetbal in Rusland,…
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bij de Winterspelen lopen de meeste Nederlanders warm voor het langebaanschaatsen. Waarom? Wij Nederlanders zijn hier erg goed in (denk korfbal, maar dan op het ijs) en veel Nederlanders schaatsen zelf. Wie herinnert zich niet Gianni Romme en Gerard van Velde? Of zijn of haar eigen eerste gestuntel op het ijs?

Maar is dat langebaanschaatsen nou eigenlijk wel zo spannend? Vooral de langere afstanden… Die 10 kilometer; 10 tot 15 minuten rondjes kijken? Los van hoe knap het is dat die topsporters zo bizar hard kunnen schaatsen, gaat mijn voorkeur toch uit naar iets meer spektakel.

 

Shorttracken, een hoop spektakel op een klein ijsbaantje

Shorttrack biedt in mijn ogen dat extra spektakel. Vanaf de eerste bel probeer je te vechten voor je positie, elke bocht bereid je jezelf voor om snelheid te behouden en duw je je tegenstanders van je af. Niet bang zijn voor een tikkie of een schouderduw, maar terugvechten en zorgen dat je de bocht binnendoor pakt. De beste kan eraf gereden worden en de minst snelle kan alsnog als eerste over de finish gaan. Kortom: spanning gegarandeerd!

 

Steven Bradbury en Sjinkie Knegt

Zo herinner ik me de Winterspelen in Salt Lake City (2002) nog goed. Op de 1000 meter shorttrack voor mannen schaatste de Australiër Steven Bradbury wel heel gemakkelijk naar het goud. In de laatste bocht gingen zijn vier tegenstanders onderuit, zij schoven elkaar mee de boarding in. Soeverein kwam Bradbury vervolgens alleen over de finish. Shorttrack is onvoorstelbaar en onvoorspelbaar! Elke bocht, elke race is anders. Favorieten kunnen niet alleen goed schaatsen, maar kunnen vechten en weten zichzelf ook goed te beschermen.

Wij hebben bij shorttrack gelukkig ook een hoop toppers rondschaatsen. De meest bekende is natuurlijk Sjinkie Knegt uit Bantega, mede door zijn gouden plakken op het WK en EK shorttrack.

 

Schaatsen op gunstige tijden

En Sjinkie schittert op mooie tijdstippen! Er wordt vanaf 11.00 uur in de ochtend (Nederlandse tijd) geschaatst, zowel langebaan als shorttrack. Kortom, onze beste wintersporten en -sporters zijn voor iedereen te zien (en we hebben geen wekkers op onmogelijke tijden nodig). En wij bieden alle adverteerders uiteraard de kans om hierbij aanwezig te zijn; klik hier voor meer informatie over onze mogelijkheden.

 

Twan de Haan

Accountmanager

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in