Europese review media-account Ikea
Ikea gaat het ongeveer 50 miljoen euro tellende media-account in Europa herzien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Zweedse multinational werkt nu met bureaus op lokaal niveau, maar wil dit veranderen. Mogelijk wordt het account bij één bureau geconsolideerd, schrijft Brandrepublic. Er zou al gesproken zijn met vertegenwoordigers van zeker twee mediabureaunetwerken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Media-edge:cia werkt hier voor Ikea en behandelt het account ook in Zweden, Finland en Rusland. MediaCom is actief voor Ikea in Groot-Brittannië en Duitsland. MindShare is het bureau in Zwitserland.
Ikea werkt op creatief vlak ook met lokale bureaus. Hasan & Partners, onderdeel van McCann-Erickson, werkt veel voor Ikea in Europa.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid