Overslaan en naar de inhoud gaan

Eredivisie NV tevreden over bieding

De Eredivisie NV is tevreden over de reactie van de markt op de bieding voor de mobiele content van de Holland Casino Eredivisie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De deadline voor geïnteresseerden voor de mobiele rechten van de Holland Casino Eredivisie voor de komende drie jaar verstreek afgelopen vrijdag. Volgens de nieuwe (co-)directeur van de Eredivisie, NV Chris Woerts, is er interesse getoond door veel verschillende partijen, ‘variërend van zowel media-, telecom- en technologiebedrijven als van private investeerders’.

related partner content for mobile comes here

Volgens Woerts is het succes onder andere te danken aan de innovatieve benadering van de Eredivisie NV bij de marketing van de rechten. ‘We hebben de rechten niet alleen heel zorgvuldig gedefinieerd, maar aan de rechtenpakketten bovendien commerciële marketingmogelijkheden toegevoegd, zoals mediaruimte rondom de uitzendingen van Studio Sport en wedstrijdtickets.’

De Eredivisie NV wil op 12 juni bekend maken welke partijen de rechten krijgen (Bron: Sponsor Magazine Online).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in