Lowe & Partners verliest Unilever-merken
Unilever wil het pan-Europese account voor tandpastamerken Signal en Mentadent verschuiven van Lowe & Partners, Parijs, naar Bartle Bogle…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lowe & Partners ontkent overigens tegen Adageglobal. Lowe moet voor een ander groot Unilever account ‒ het i internationale margarinemerk Flora dat 45 miljoen dollar waard is ‒ pitchen tegen BBH en Ogilvy & Mather. Lowe heeft nu in Londen Helen Chaffee, aangesteld om de positie van de wasmiddelenmerken van Unilever te versterken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid