Overslaan en naar de inhoud gaan

TCD2004 trekt 17 procent meer beursbezoekers

TCD2004, de jaarlijkse beurs voor callcenters, DM, CRM en e-marketing in de Jaarbeurs Utrecht, trok dit jaar 6.368 beursbezoekers, 368 meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De organisatie van de beurs, BBP, is uiteraard bijzonder tevreden met dit resultaat. Bovendien heeft volgens BBP ruim tweederde van de 138 exposanten ingetekend voor TCD2005.

related partner content for mobile comes here

De uitreiking van de Contactcenter Awards, CRM-Awards en de verkiezing van de DM Man/Vrouw van het jaar heb-ben voor een groot deel bijgedragen aan de grote opkomst. De prijzen waren veelal een feestelijke afsluiting van de drie themadagen van TCD2004, met aanpalende congressen en workshops over respectievelijk Contact Centers, CRM en DM. Op de beursvloer veel aandacht voor contactcenter-toepassingen, CRM, outsourcing van klantcontact, e-marketing, webselfservice, e-mailresponsemanagement en direct marketing.

Volgend jaar zijn de Telecommercedagen ingepland op op 26, 27 en 28 april 2005. Het evenement wordt verder uitge-breid met innovatieve marketing, customer service en thuiswinkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in