TCD2004 trekt 17 procent meer beursbezoekers


De organisatie van de beurs, BBP, is uiteraard bijzonder tevreden met dit resultaat. Bovendien heeft volgens BBP ruim tweederde van de 138 exposanten ingetekend voor TCD2005.
De uitreiking van de Contactcenter Awards, CRM-Awards en de verkiezing van de DM Man/Vrouw van het jaar heb-ben voor een groot deel bijgedragen aan de grote opkomst. De prijzen waren veelal een feestelijke afsluiting van de drie themadagen van TCD2004, met aanpalende congressen en workshops over respectievelijk Contact Centers, CRM en DM. Op de beursvloer veel aandacht voor contactcenter-toepassingen, CRM, outsourcing van klantcontact, e-marketing, webselfservice, e-mailresponsemanagement en direct marketing.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgend jaar zijn de Telecommercedagen ingepland op op 26, 27 en 28 april 2005. Het evenement wordt verder uitge-breid met innovatieve marketing, customer service en thuiswinkelen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid