TeamAlert komt met campagne voor helmgebruik


De spotjes met de slogan zijn onder meer te zien opjongerenzenders als MTV, TMF en Nickelodeon.
In 2003 daalde mede door inspanningen van diverse instanties hetaantal dodelijke ongevallen met bromfietsers met ruim 9 procent, aldus destichting. TeamAlert lanceerde vorig jaar ook al een actie om hethelmgebruik te stimuleren. In het spotje van de'helm-op-of-ik-vla-campagne', kregen helmplichtweigeraars vla over zichheen. De campagne volgde nadat het aantal dodelijke ongelukken onderbromfietsers in 2002 was gestegen van 53 in het jaar ervoor tot 65.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de huidige campagne kunnen jongeren uit het voortgezet onderwijsook meedoen aan een fotowedstrijd. Op www.teamalert.nl kunnendeelnemers een foto plaatsen waarop de helm centraal moet staan. Tijdens deMegafestatie in Utrecht maakt de stichting de winnaars bekend.
Aan de actie werken naast TeamAlert het ministerie van Verkeer enWaterstaat en het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen mee. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid