Big Daddy nieuw sponsorbureau 180
Big Daddy wil nieuwe concepten en ideeën ontwikkelen voor bedrijven die sport willen gebruiken om te communiceren met hun klanten en consumenten. Richard Denton was onder meer werkzaam bij Sports Marketing Surveys. Daarna werkte hij voor Canon Europa en IMG. Denton heeft gewerkt met klanten als het Canon Williams F1 team, FIFA en de UEFA Champions League.
’Met Big Daddy kan ik mijn ervaring in de sponsorindustrie en sportmarketing combineren met de internationale creativiteit waarom 180 bekend staat’, aldus Denton tegen Sponsor Magazine Online. ‘Een steeds groter aantal bedrijven ziet sport als een belangrijk medium, maar zijn nog op zoek naar de juiste partner om hen te helpen in het levend maken van die associatie op een relevante manier.’
Alex Melvin, bureaupartner van 180, zegt dat het verschil tussen slagen en mislukken op de sponsormarkt uiteindelijk afhankelijk is van innovativiteit en creativiteit. ‘Officieel sponsor zijn en alleen veel geld besteden aan media-exposure is geen garantie voor succes. Het zijn de bedrijven die hun consumenten de associatie van het merk met sport laten ervaren die uiteindelijk lange termijn voordeel halen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid