Overslaan en naar de inhoud gaan

Big Daddy nieuw sponsorbureau 180

180 Amsterdam krijgt in sponsorbureau Big Daddy een nieuw zusterbedrijf, geleid door Richard Denton.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Big Daddy wil nieuwe concepten en ideeën ontwikkelen voor bedrijven die sport willen gebruiken om te communiceren met hun klanten en consumenten. Richard Denton was onder meer werkzaam bij Sports Marketing Surveys. Daarna werkte hij voor Canon Europa en IMG. Denton heeft gewerkt met klanten als het Canon Williams F1 team, FIFA en de UEFA Champions League.
’Met Big Daddy kan ik mijn ervaring in de sponsorindustrie en sportmarketing combineren met de internationale creativiteit waarom 180 bekend staat’, aldus Denton tegen Sponsor Magazine Online. ‘Een steeds groter aantal bedrijven ziet sport als een belangrijk medium, maar zijn nog op zoek naar de juiste partner om hen te helpen in het levend maken van die associatie op een relevante manier.’

related partner content for mobile comes here

Alex Melvin, bureaupartner van 180, zegt dat het verschil tussen slagen en mislukken op de sponsormarkt uiteindelijk afhankelijk is van innovativiteit en creativiteit. ‘Officieel sponsor zijn en alleen veel geld besteden aan media-exposure is geen garantie voor succes. Het zijn de bedrijven die hun consumenten de associatie van het merk met sport laten ervaren die uiteindelijk lange termijn voordeel halen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in