Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen zijn graag online

Volgens onderzoek van het Amerikaanse onderzoeksbureau TNS Media Research geven vrouwen de voorkeur aan internet als het gaat de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoeksbureau ondervroeg vrouwen tussen de 18 en 39 jaar. Deze groep blijkt internet vooral te gebruiken om efficienter hun zaken te regelen en zo meer tijd vrij te maken voor zichzelf en het gezin. Vrouwen gebruiken het medium tijdens kantooruren gemiddeld 40 minuten per dag voor privedoeleinden. Het betreft dan vooral online bankieren, e-mail, instant messaging, spelletjes, reisplanning en coördinatie van de eigen activiteiten. 47 procent van de ondervraagde vrouwen gebruikt het internet thuis voor professionele activiteiten. Het onderzoeksbureau noemt de onderzochte groep vrouwen ‘surchers’, dat wil zeggen internetters die vooral zoeken en surfen op het net. (6minutes)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in