
Aan allerlei ontwikkelingen kan je zien dat de menselijke maat terug keert. De huidige en komende crisis geeft ons de menselijke maat weer terug is mijn indruk.
Aan allerlei maatschappelijke signalen kan je al langere tijd zien dat de mens weer als Mens behandelt wil worden door het Merk.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBHet aantal toegenomen ZZP'ers en opkomende kleine Merken zijn daar zichtbare signalen van. En het belangrijkste signaal is recent de financiële crisis waarin we beland zijn. Wat overigens volgens mijn visie een totale denkcrisis is over waarden en waarderingen van de Consumens.
Jarenlang is tegen de wens van de Consumens in naar schaalvergroting gewerkt vanuit een economisch perspectief en niet vanuit een menselijk perspectief.
Het zal mij dan ook niet verbazen als de trend in de komende jaren verder zal doorbuigen naar de kleinere Merken. Daar liggen de kansen om nieuwe oplossende initiatieven te ontwikkelen die op de sympathie van de Consumens kunnen rekenen. Want Merksympathie ontwikkelen is net zo belangrijk geworden als oplossend vermogen.
Het wordt voor de Big Brands cruciaal om zo dicht mogelijk bij de Consumens te blijven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee