Overslaan en naar de inhoud gaan

Cool Unlimited lanceert Cool Sustainability Platform

Samen met 20 merken, die in januari bekend worden gemaakt, start Cool Unlimited het zogenaamde Cool Sustainability Platform. de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het platform is opgericht omdat merken volgens de initiatiefnemers “in de praktijk worstelen met het geloofwaardig en helder communiceren van authentieke merkverhalen op het gebied van duurzaamheid.” Begin 2009 worden de eerste activiteiten van het platform zichtbaar. Op het programma dan staan onder meer: ‘Seeding the Web for Sustainability’, het delen van verhalen via bloggers en unstructured influencers in de online omgeving, ‘workshops CoolStoryTelling for Sustainability Stories’ en de uitgave van het ‘CoolSustainability boek’ (Meer info: Cool Unlimited, 020-4627850).

related partner content for mobile comes here

De CoolBrands Verkiezing focust deze editie ook op duurzaamheids initiatieven van merken. De Verkiezing is 2 december van start gegaan. Hier een greep uit de eerste resultaten: in de categorie vervoer scoren KIA, Mercedes-Benz en KLM het hoogst. Philips en Nokia doen het het beste in de elektronica sector. Terwijl Lavazza, Nespresso en McDonald’s scoren het hoogst in de categorie eten & drinken. Andere merken die hoog scoren, zijn de Rabobank en The Body Shop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in