Cool Unlimited lanceert Cool Sustainability Platform


Het platform is opgericht omdat merken volgens de initiatiefnemers “in de praktijk worstelen met het geloofwaardig en helder communiceren van authentieke merkverhalen op het gebied van duurzaamheid.” Begin 2009 worden de eerste activiteiten van het platform zichtbaar. Op het programma dan staan onder meer: ‘Seeding the Web for Sustainability’, het delen van verhalen via bloggers en unstructured influencers in de online omgeving, ‘workshops CoolStoryTelling for Sustainability Stories’ en de uitgave van het ‘CoolSustainability boek’ (Meer info: Cool Unlimited, 020-4627850).
De CoolBrands Verkiezing focust deze editie ook op duurzaamheids initiatieven van merken. De Verkiezing is 2 december van start gegaan. Hier een greep uit de eerste resultaten: in de categorie vervoer scoren KIA, Mercedes-Benz en KLM het hoogst. Philips en Nokia doen het het beste in de elektronica sector. Terwijl Lavazza, Nespresso en McDonald’s scoren het hoogst in de categorie eten & drinken. Andere merken die hoog scoren, zijn de Rabobank en The Body Shop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid