Overslaan en naar de inhoud gaan

Verrassende move: Barbera Wolfensberger wordt ceo van FHV BBDO

Ze was al een tijdje bij de Hema actief en leek daar redelijk tevreden, maar nu stapt Barbera Wolfensberger (43) per 1 april 2009 over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze was al een tijdje bij de Hema actief en leek daar redelijk tevreden, maar nu stapt (43) per 1 april 2009 over naar de BBDO groep in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Ze volgt Willem van der Schoot als ceo op en krijgt de eindverantwoordelijkheid voor , Proximity en Het ReklameTeam.

Wolfensberger was de afgelopen drie jaar Hoofd Corporate Identity en Communicatie van Hema. Ze gaf leiding aan een team van 30 medewerkers.

Voor Hema werkte ze op interim basis als marketing- en communicatiemanager voor onder andere Etos, Intratuin en Laurus en als Group Account Director bij PPGH/JWT.

William Eccleshare, ceo en Chairman van BBDO Europe over de nieuwe baas van FHV: 'I was lucky to work with Barbera when I was ceo at PPGH/JWT in the mid-nineties.

'It was clear then that she was a star player and she has grown in stature ever since. She will bring valuable experience from both agency and client side and her appointment shows BBDO's global commitment to having more than our fair share of talent. We are excited to welcome Barbera to FHV BBDO where I know she will achieve great things'.

Lijkt me geen makkelijk taak om daar aan de slag te gaan. We noemen FHV hier nog steeds "Het Ministerie van Reclame".

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in