Triv' stopt
Sanoma Men's Magazines stopt met tijdschrift Triv', vanwege een tegenvallende losse verkoop en advertentiemarkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sanoma Men's Magazines stopt met tijdschrift Triv', vanwege een tegenvallende losse verkoop en advertentiemarkt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Triv' bestaat sinds 2006 en heeft altijd moeten opboksen tegen grote concurrent Quest. Daar hebben ze bij Sanoma overigens zelf voor gekozen, want Quest bestond al eerder en Triv' leek verdacht veel op Quest.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWaar Triv' maar op 10.000 losse nummers en ongeveer 11.000 abonnees blijft steken, komt Quest er heel wat beter vanaf met oplage van 198.788 (aldus de uitgever).
Waarom heeft Sanoma Men's Magazines ooit besloten Triv' op de markt te zetten?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid