(Campagne) TLC en vliegwinkel.nl
Televisiezender TLC en Vliegwinkel.nl zijn een campagne begonnen: Shop Till You Drop.
Om te winnen, moeten consumenten een zo origineel mogelijke reis samenstellen voor twee personen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Er was reeds een actiepromo op TLC te zien was, waar 1.343 aanmeldingen op volgden. Uit die aanmeldingen zijn negen stellen geselecteerd. Zo kunnen vanaf vandaag hun netwerk inzetten om de meeste stemmen binnen te slepen, via onder andere Tlc.nl.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe drie winnaars met de origineelste shoptrip gaan in maart op reis en hun videoverslag zullen in april, mei en juni te zien zijn op TLC. De actie wordt gepromoot op TLC en op de websites, sociale media en nieuwsbrieven van vliegwinkel.nl en TLC.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid