Overslaan en naar de inhoud gaan

NLMediaNetwerk introduceert Cross Media Awards

Op 20 juni worden voor het eerst de Cross Media Awards uitgereikt, een initiatief van het Nederlands MediaNetwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe vakprijs zullen worden toekend in vijf categorieën:
Cross Media Case
Cross Media Exploitant
Cross Media Bureau
Cross Media Adverteerder
Cross Media Persoon

related partner content for mobile comes here

Voor de prijzen voor de Cross Media Case en Cross Media Exploitant van het jaar wordt een jury samengesteld van zes bureaustrategen en voor Cross Media Bureau en Cross Media Adverteerder van het jaar een jury van zes mediaexploitanten. Van elk mediumtype één vertegenwoordiger. De Cross Media Persoon van het jaar wordt door het publiek gekozen.

De prijzen worden uitgereikt tijdens het Mediapark Jaarcongres op donderdag 20 juni in Hilversum. De Cross Media Awards zijn een initiatief van Bas Vlugt en Peter Wybenga (Nederlands MediaNetwerk). Vlugt: 'Crossmedialiteit is de afgelopen jaren het grote thema geweest in media en marketingcommunicatie. Wij voorzien dat dit thema de komende jaren een centrale plaats zal blijven houden binnen het vakgebied.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in