NLMediaNetwerk introduceert Cross Media Awards


De nieuwe vakprijs zullen worden toekend in vijf categorieën:
Cross Media Case
Cross Media Exploitant
Cross Media Bureau
Cross Media Adverteerder
Cross Media Persoon
Voor de prijzen voor de Cross Media Case en Cross Media Exploitant van het jaar wordt een jury samengesteld van zes bureaustrategen en voor Cross Media Bureau en Cross Media Adverteerder van het jaar een jury van zes mediaexploitanten. Van elk mediumtype één vertegenwoordiger. De Cross Media Persoon van het jaar wordt door het publiek gekozen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe prijzen worden uitgereikt tijdens het Mediapark Jaarcongres op donderdag 20 juni in Hilversum. De Cross Media Awards zijn een initiatief van Bas Vlugt en Peter Wybenga (Nederlands MediaNetwerk). Vlugt: 'Crossmedialiteit is de afgelopen jaren het grote thema geweest in media en marketingcommunicatie. Wij voorzien dat dit thema de komende jaren een centrale plaats zal blijven houden binnen het vakgebied.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid