Campagne Nationale-Nederlanden: dansend de huizenmarkt op
Volgens Nationale Nederlanden gaan mensen normaal eerst een huis bekijken en dan pas de financiën regelen. N-N kan een hypotheektoezegging geven voordat een huis is bezichtigd. De vraag is natuurlijk: welke bank kan dat niet?
'Nationale-Nederlanden introduceert de hypotheektoezegging voor starters. Hiermee krijgen startende huizenkopers inzicht in wat ze kunnen lenen en een comfortabel gevoel dankzij de toezegging voor een hypotheek van Nationale-Nederlanden. Met dit certificaat op zak kunnen starters met een zeker gevoel een bod doen op een woning en versterken ze hun uitgangspositie. De financiering is binnen handbereik', zo legt Nationale Nederlanden uit.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDe hoofdrolspeler in de nieuwe commercial wordt er vrolijk van en bezichtigt al dansend een huis.
Nationale-Nederlanden: De hypotheektoezegging
Credits
Bureau: JWT Amsterdam
Productie: Bonkers
Account: Andreas Möller
Creatie: Ivar van den Hove, Bert Kerkhof
Klant: Hans van Avendonk, Daniel Doornhein, Chantal Moreau-Peeters
RTV: Chantal Gulpers
Strategie: Jan Bouts
Regisseur: Jonathan Herman
D.O.P: Ueli Steiger
Editor: Teun Rietveld
Muziek: Sam Means ‘Yeah Yeah’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid