Overslaan en naar de inhoud gaan

Bos marketing director Telegraaf

Herman Bos treedt per 1 maart bij De Telegraaf in dienst als marketing director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij wordt verantwoordelijk voor de b-to-b marketing binnen het advertentiebedrijf van De Telegraaf. Alle marketingactiviteiten voor zowel nationale merken en diensten als classified media komen onder leiding van Bos, plus mediastrategie en onderzoek. Met name deze laatstgenoemde disciplines worden breder ingezet binnen Telegraaf Media Nederland.

related partner content for mobile comes here

Bos is momenteel werkzaam bij Reed Business in de functie van Groep Marketing Manager. In deze functie was hij eveneens verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van de titels en websites van Reed Business richting advertentiemarkt. Tot 2002 was Bos werkzaam bij verschillende mediabureaus, onder meer in de functie van research director.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in