Nieuw glossy tijdschrift Bacio


Bacio is een glossy magazine, gemaakt voor de Nederlandse vrouw gevuld met méér dan alleen showbizz. De glossy ligt woensdag 13 februari voor het eerst in de winkel en kost 1 euro. Bacio moet gaan concurreren met Grazia en Gala, de vorig jaar gelanceerde glossy sterrenbladen.
Volgens Boots is het ‘een positief en vrolijk tijdschrift dat bovendien 100 procent roddelvrij is’. Behalve showbizz belooft het tijdschrift wekelijks diepte-interviews met nationale sterren, rubrieken over reizen, auto’s, wonen & relaties. Boots: ‘Ondanks het ruime aanbod van tijdschriften op de markt, miste ik een tijdschrift waar je een positief, blij gevoel aan overhoudt en dat bovendien ook nog eens heel betaalbaar is. Bacio is hierop ons antwoord.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet 56 pagina tellende tijdschrift is wekelijks verkrijgbaar op 8000 verschillende verkooppunten. De doelgroep is vrouwen 20- 49 jaar; oplage 160.000 exemplaren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid