Eind dit jaar narrowcasting in 200 supers
Supermarktondernemers van C1000, Super de Boer, Plus en Jumbo sluiten zich aan bij het landelijke netwerk voor narrowcasting van POSTV.
Het gaat om 25 zelfstandigen die op 3 maart starten met narrowcasting. Eind dit jaar moeten 150 à 200 supermarkten aangesloten zijn, meldt Distrifood.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Algemeen directeur Michiel Reinoud van POSTV heeft hoge verwachtingen van dit eerste netwerk van narrowcasting in supermarkten. ‘Ik verwacht dat het systeem eind dit jaar bij 150 tot 200 supermarkten zal draaien. Wij gaan daarbij uit van een minimale verkoopvloeroppervlakte van 1000 vierkante meter. Daarop plaatsen we zo’n zes à zeven beeldschermen.’
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe contracten met de ondernemers zijn gesloten zonder tussenkomst van de hoofdkantoren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid