Eind dit jaar narrowcasting in 200 supers
Supermarktondernemers van C1000, Super de Boer, Plus en Jumbo sluiten zich aan bij het landelijke netwerk voor narrowcasting van POSTV.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om 25 zelfstandigen die op 3 maart starten met narrowcasting. Eind dit jaar moeten 150 à 200 supermarkten aangesloten zijn, meldt Distrifood.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Algemeen directeur Michiel Reinoud van POSTV heeft hoge verwachtingen van dit eerste netwerk van narrowcasting in supermarkten. ‘Ik verwacht dat het systeem eind dit jaar bij 150 tot 200 supermarkten zal draaien. Wij gaan daarbij uit van een minimale verkoopvloeroppervlakte van 1000 vierkante meter. Daarop plaatsen we zo’n zes à zeven beeldschermen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe contracten met de ondernemers zijn gesloten zonder tussenkomst van de hoofdkantoren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid