Overslaan en naar de inhoud gaan

Bas Kosters' 'A Floral Affair': Bloemen plukken van lijven van modellen

‘A Floral Affair’ was het startsein voor de Lievelingsbloemcampagne, waarbij bloemen mochten worden geplukt van de lijven van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dinsdagavond lanceerde Mooiwatbloemendoen.nl in een unieke show door Bas Kosters de vijftien meest favoriete bloemen van het seizoen. Vijftien mannelijke modellen, getooid in bloemenprint en outfits van echte bloemen, vormden een spectaculair slotbeeld als levende kunst- en mode installatie in een prachtige stijlkamer op de Herengracht in Amsterdam. ‘A Floral Affair’ was het officiële startsein voor de Lievelingsbloemcampagne, waarbij vriendinnen getest werden of zij elkaars favoriete bloem kennen en voor de gelegenheid zelfs bloemen mochten plukken van de lijven van de modellen.

related partner content for mobile comes here

De happening kwam tot stand in opdracht van . Social-/pr-/activatiebureau The Gardenerszette de samenwerking op tussen ontwerper Bas Kosters en master florists The Wunderkammer voor de lancering van de 15 nieuwe najaarsbloemen. Voor de gelegenheid ontwierp Bas Kosters een collectie bestaande uit 15 designs - waarbij ieder design één van de lievelingsbloemen representeerde. De stijlkamer op de Herengracht vormde het decor van een spectaculaire bloemenshow onder begeleiding van Bas Kosters & DJ&;s Joost van Bellen en Sander. De catwalk was een lange grasstrook die het publiek omsloot, alle modellen eindigden op een boomstam/sokkel en vormden tezamen een schitterend slotbeeld als levende kunstinstallatie. Het publiek werd uitgenodigd om de mannen van dichtbij te bekijken en bloemen voor elkaar te plukken.

Credits
Concept en productie: The Gardeners
Opdrachtgever: Mooiwatbloemendoen.nl
Lancering: Lievelingsbloemen najaar 2014
Samenwerking: Bas Kosters & The Wunderkammer voor de Lievelingsbloem campagne
Behind the scenes film: Oxford House
Foto’s: Marc Deurloo
Muziek show: DJ&;s Joost van Bellen en Sander stelden een bloemen-mix samen
Locatie: Locatie: Herengracht 182, Amsterdam (De Ballroom van Rockstart)

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in