Succes voor loyaltyprogramma La Place
100.000 aanmeldingen binnen twee weken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Twee weken na de introductie van het nieuwe loyaltyprogramma van La Place hebben al 100.000 deelnemers zich via de app, online of in een vestiging aangemeld. Deelnemers van La Place Extra’s krijgen bij ieder bezoek iets extra’s bij hun bestellingen, waaronder een gratis kop koffie of korting.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voor La Place app was populair. 65% van de aanmeldingen verliep via de mobiele apps op Android en iOS. La Place vermeldt dat zij het eerste foodservicebedrijf van Nederland zijn met een crossmediaal loyaliteitsprogramma. 15% van de aanmeldingen hebben ook binnen twee weken gebruik gemaakt van La Place Extra’s bij hun bestelling.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid