Overslaan en naar de inhoud gaan

Flikken Maastricht bovenaan bij uitgesteld kijken

Met name series worden vaak uitgesteld gekeken. In week 42 werden series als Flikken Maastricht, Nieuwe Buren en Hollands Hoop later…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook in de doelgroep 20-49 is The Voice of Holland het populairste programma. In week 42 keken er ruim 1,2 miljoen mensen naar. GTST volgt met ruim 1 miljoen kijkers en de derde plaats is voor de voetbalinterland IJsland-Nederland met 899.00 kijkers.

related partner content for mobile comes here


Uitgesteld kijken
Flikken Maastricht stond in week 42 bovenaan bij het uitgesteld kijken (in week 41 was dat Expeditie Robinson). Er keken 344.000 mensen naar. Andere populaire series zijn Nieuwe buren (3), Hollands Hoop (4), Dokter Tinus (6) en Resurrection (10). 



Marktaandelen
RTL behaalt hetzelfde marktaandeel als in week 41: 35,1 procent. De Ster wint weer terrein en dat gaat ten koste van SBS Broadcasting. 


Marktleider RTL4 groeit licht in aandeel, NPO1wint het meeste (+1,2) en de nummer 3 SBS6 moet 0,9 procent terug ten opzichte van week 41.


Adformatie biedt vanaf nu wekelijks de marktaandelen 20-49 jaar, waarop de media-inkoop gebaseerd is. Dat doet Adformatie op basis van de cijfers van de Stichting Kijkonderzoek en de rapportage van GroupM. De cijfers komen altijd een week later dan de standaard 6+-cijfers, omdat het kijkgedrag dan definitief is en ook het uitgesteld (via harddiskrecorder/opgenomen programma’s) kijken meegenomen kan worden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in