Overslaan en naar de inhoud gaan

LeaseTrader: ‘Leasemaatschappijen doen meer aan online marketing'

De advertentieomzet op deze autoleaseportal is in het eerste halfjaar van 2014 met 35 procent toegenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De portal concludeert daarom dat de leasemarkt ´zich in snel tempo op online marketing focust´.

related partner content for mobile comes here

Het aantal zoekopdrachten naar leaseauto’s steeg in het tweede kwartaal met 7 procent.

Wilbert Philippo, directeur LeaseTrader: ´In het grootbedrijf wordt nog steeds flink bezuinigd op leasekosten waardoor leasemaatschappijen zich meer en meer op het MKB richten. De online kosten om de leaserijder te bereiken nemen echter wel enorm toe. Sinds medio 2012 zijn de kosten per bezoeker (klikkosten) verdrievoudigd.´ Met adverteren alleen ben je er dus niet, meent hij. ´De online campagne moet slim gericht zijn en precies bij de juiste ondernemers terechtkomen.´

Dat is de reden dat de in november vorig jaar de online marketing award introduceerde om leasemaatschappijen te stimuleren om na te denken over online marketing.

Eind november maakt LeaseTrader de winnaar bekend van de Online Marketing Award van dit jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in