Overslaan en naar de inhoud gaan

2010 Social Media Marketing Industry Report

Op 19 april 2010 publiceerde Social Media Examiner uit de Verenigde Staten het 2010 Social Media Marketing Industry Report. Hierin schetst…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 19 april 2010 publiceerde Social Media Examiner uit de Verenigde Staten het . Hierin schetst Michael Stelzner de huidige situatie rondom het gebruik van Social Media door marketeers.

related partner content for mobile comes here

Het inzetten van Social Media (of gewoon in oud-Hollands: internet) blijft een hoogst actueel onderwerp. Verdien je de tijd en inspanningen die je erin steekt weer terug? Waarop dien je je in de toekomst te concentreren bij het gebruiken van Social Media? Op veel ´hoe, wat, wie, waar, waarom-vragen´ ten aanzien van social media marketing wil dit rapport een antwoord geven.

Het rapport schetst onder andere de wat social media inzet oplevert. De meest gebruikte tools worden getoond, met hun uitwerking/bereik. Al met al een goed leesbaar, niet te langdradig rapport. Een geeft een goed inzicht in de huidige stand van zaken. Een goede basis om de inzet van social media te (her)overwegen, danwel kritisch te kijken naar de reeds uitgestippelde strategie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in