Emirates kiest StrawberryFrog Amsterdam
StrawberryFrog liet in de pitch 180 Amsterdam (Omnicom) en Grey (WPP) achter zich. Het bureau wordt verantwoordelijk voor het wereldwijde communicatie-account van Emirates en zal zich bezig houden met het ontwikkelen van een nieuw merkplatform.
Emirates schreef vorig jaar juni een pitch uit. Het account is afkomstig van BBDO/Proximity. In eerste instantie waren alleen de grote netwerken IPG, WPP, Publicis en Omnicom bij de pitch betrokken. IPG, Omnicom en Publicis vielen in eerdere ronden af en Team WPP en VCCP (dat ook het Britse account onder zijn hoede kreeg) bleven over. In januari nam de competitie een onverwachte wending toen StrawberryFrog en 180 Amsterdam aan de pitch werden toegevoegd, volgens een woordvoerder om ‘een frisse blik te werpen op de problematiek’. Het account heeft een geschatte waarde van 300 miljoen euro.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisPublicis won in mei van dit jaar na een pitch het Nederlandse deel van het Emirates-account.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid