Overslaan en naar de inhoud gaan

Goede Doelen Rapport VFI: lichte stijging inkomsten collectes, donateurs en lidmaatschappen

De inkomsten uit collectes, donateurbijdragen en lidmaatschappen van goede doelen namen in 2009 licht toe. De totale inkomsten uit eigen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het rapport biedt inzicht in het werk en de resultaten van de 120 bij VFI aangesloten goede doelen. De cijfers in dit rapport zijn afkomstig uit het jaarlijkse sectoronderzoek, dit jaar uitgevoerd door PricewaterhouseCoopers.

related partner content for mobile comes here

In het Goede Doelen Rapport staat hoeveel geld er in 2009 door de goede doelen gezamenlijk is besteed aan hun doelstellingen, aan welk soort activi teiten dit geld is besteed en wat de opbrengsten uit verschillende inkomstenbronnen waren. Daarbij wordt zichtbaar hoe grote, middelgrote en kleine organisaties daarin verschillen, als ook welke verschillen dit oplevert tussen de aandachtsgebieden die VFI onderscheidt: gezondheid, welzijn & cultuur, internationale hulp en natuur, milieu & dierenbelangen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in