Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC heeft gekozen, Eneco bijna

UbachsWisbrun/JWT en .bone hebben de gecombineerde pitch gewonnen die UPC Nederland in maart uitschreef.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

UbachsWisbrun/JWT is het nieuwe themabureau van UPC, .bone het internetbureau. De twee bureaus trokken samen op tijdens de pitch die werd begeleid door Fred Moolhuijsen van CCA. Ook BeyenMeyer & Pool deden als combinatie mee met de pitch. UPC nuanceert dat de contracten nog niet ondertekend zijn. Begin dit jaar zegde UPC de bureaurelaties met They en MrCooper (voorheen C+R) op. C+R/MrCooper werkte sinds 2005 voor UPC, They sinds 2008.

Eneco

Ook de Eneco-pitch loopt ten einde. FHV BBDO is als enige overgebleven, Doom & Dickson en UbachsWisbrun/JWT zijn afgevallen. Dat bevestigt Erik van Engelen, manager marketingcommunicatie Eneco. 'We hebben FHV gevraagd om op basis van het concept dat ze hebben gepresenteerd nog een paar slagen te maken, het te vervolmaken. Dan wordt het getest en eind augustus beslissen we.' het driejarige contract met DDB loopt tot september.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in