Overslaan en naar de inhoud gaan

In juni ruim 20 minuten meer kijktijd

Er werd in juni 2010 gemiddeld ruim 10 minuten per dag meer televisie gekeken dan vorig jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De top-25 van best bekeken programma’s in juni bestaat bijna volledig uit WK wedstrijden, uitgezonden op Nederland 1. Op nummer 1 staat de Wedstrijd Nederland-Kameroen van 24 juni. Op nummer 25 de wedstrijd Duitsland- Engeland van 27 juni. Zonder de sportprogramma's is het best bekeken programma van juni 2010 Nederland Kiest op Nederland 1, uitgezonden op 8 juni.

De publieke omroepen behaalden in juni over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 44,9 procent. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze maand een marktaandeel van 19,9 procent en de SBS zenders 15 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 45,7 procent de zenders van RTL Nederland 23,1 procent en de SBS zenders 18,1 procent. In juni bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 184 minuten. In 2009 was dit in juni 161 minuten. Het aandeel van uitgesteld kijken tot en met zes dagen na uitzending, bedroeg 1,6 procent van de totale kijkdichtheid in de maand juni.
Bron: SKO

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in