Plus Retail kiest voor Leukwerkt
Leukwerkt Worldwide is het nieuwe reclamebureau van Plus Retail.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau won de pitch waaraan in totaal vier bureaus meededen. Dat waren verder Doom & Dickson, UbacjsWisbrun/JWT en Lowe/DraftFCB, het bureau waar Plus Retail de afgelopen vijf jaar mee samenwerkte. De bureauselectie werd begeleid door Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen van CCA.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De directie van Plus had unaniem het beste gevoel bij de presentatie van Leukwerkt Worldwide, zegt Wenda Buining, hoofd PR & Interne Communicatie van Plus Retail. 'We zijn van mening dat dit bureau het beste bij Plus past in de fase waarin we nu zitten.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe eerste uitingen van Leukwerkt voor Plus zullen in het vierde kwartaal van dit jaar zichtbaar worden, zegt Buining.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid